ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Sekretarz

Akapit nr 1 - brak tytułu

Funkcję Sekretarza sprawuje Pan Krzysztof Bądkowski
Tel: (89) 6490813
 
Sekretarz:
  1. pomaga Wójtowi w kierowaniu Urzędem,
  2. nadzoruje organizację pracy w Urzędzie,
  3. zapewnia w powierzonym mu zakresie realizację zadań Urzędu i Gminy,
  4. koordynuje działalność komórek organizacyjnych Urzędu,
  5. kieruje pracą referatu SO,
  6. zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu, w tym pracy biurowej oraz obsługi interesantów,
  7. nadzoruje przygotowanie projektów uchwał: organów Gminy, aktów wewnętrznego zarządzania, projektów zarządzeń Wójta z zakresu działania Urzędu i Gminy, zakresów czynności pracowników,
  8. inicjuje i koordynuje prace związane z opracowywaniem projektów: Statutu Gminy, Statutu Sołectwa, Regulaminu Organizacyjnego, Regulaminu Pracy Urzędu, innych związanych z organizacją samorządu gminnego i projektów zmian do tych dokumentów,
  9. koordynuje przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i przepisów związanych z archiwizacją dokumentów,
  10. koordynuje doskonalenie zawodowe pracowników Urzędu,
  11. koordynuje organizację narad z sołtysami,
  12. koordynuje wykonywanie przez Urząd zadań dodatkowych wynikających z ustaw lub określonych potrzeb (wybory, referenda, spisy statystyczne itp.),
  13. nadzoruje planowanie urlopów w Urzędzie oraz w porozumieniu z Wójtem udziela urlopów pracownikom,
  14. współdziała z organami sołectw w zakresie wykonywania przez nich zadań Gminy w tym zadań z zakresu administracji publicznej,
  15. zapewnia warunki do sprawnej obsługi Rady i jej Komisji,
  16. kontroluje działalność komórek organizacyjnych Urzędu,
  17. przyjmuje ustne oświadczenia woli spadkodawców,
  18. wydaje z upoważnienia Wójta decyzje, zaświadczenia i urzędowe poświadczenia, w ramach odrębnego upoważnienia,
  19. nadzoruje i koordynuje wykonywanie kontroli zarządczej w Urzędzie,
  20. wykonuje inne zadania Gminy i Urzędu z upoważnienia Wójta,
  21. zapewnia / koordynuje sporządzanie corocznego raportu o stanie gminy.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Redaktor
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-09-22 11:29:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Zernow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-09-28 07:53:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Zernow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-13 08:52:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
485 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »