Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SO.210.11.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: SO.210.11.2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. dróg w Referacie Techniczno - Inwestycyjnym
Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Techniczno-Inwestycyjny
Data udostępnienia: 2016-06-29
Ogłoszono dnia: 2016-06-29 przez Aleksandra Pesta
Termin składania dokumentów: 2016-07-10 15:00:00
Nr ogłoszenia: SO.210.11.2016
Zlecający: Gmina Iława
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe - budowlane,
- 3–letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa samorządowego,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie o specjalności drogowej (preferowane inne wykształcenie),
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania i nadzoru robót drogowych (preferowane inne uprawnienia),
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność organizowania stanowiska pracy,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
- odpowiedzialność i obowiązkowość,
- samodzielność,
- kreatywność,
- komunikatywność,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Uczestnictwo w planowaniu zadań i ustalaniu potrzeb w zakresie finansowania budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych, mostów i placów.
- Przygotowywanie projektów opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich, powiatowych oraz zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych.
- Opracowywanie projektów rozwoju lokalnej sieci drogowej.
- Zgłaszanie wniosków, współpraca z właściwymi organami i instytucjami w zakresie bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego.
- Prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg gminnych i mostów.
- Przygotowywanie skróconej dokumentacji technicznej i kosztorysów inwestorskich dla robót na drogach, nie wymagających pozwolenia.
- Nadzorowanie i koordynowanie całokształtu spraw związanych z lokalnym transportem zbiorowym; współpraca w tym zakresie z właściwymi podmiotami.
- Organizowanie i przeprowadzanie okresowych kontroli dróg i obiektów mostowych, pomiaru ruchu drogowego i analiz występujących zagrożeń bezpieczeństwa w ruchu drogowym, w zakresie dróg zaliczonych do kategorii dróg gminnych.
- Opracowywania planów zimowego odśnieżania dróg i nadzorowanie jego realizacji.
- Nadzór nad eksploatacją i konserwacją należących do Gminy urządzeń melioracyjnych.
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją przetargów w zakresie działania referatu.
- Przygotowywanie informacji, ocen, analiz, itp. materiałów dla potrzeb Rady Gminy i jej organów w zakresie swojej działalności.
- Prowadzenie sprawozdawczości oraz innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS.
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
- referencje,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-07-10 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława,
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 7.15 - 15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na Inspektora w Referacie TI” w terminie do dnia 10 lipca 2016 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
c. Miejsce:
Urzędu Gminy Iława, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.warmia.mazury.pl/ilawa_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych
(Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach
samorządowych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2016 r., poz.902)”.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aleksandra Pesta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-06-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksandra Pesta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-06-29 13:51:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-06-29 13:52:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-07-06 15:22:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2185 raz(y) |