ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGODrukuj informacjęSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO

Szczegóły informacji

WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Społeczno-Organizacyjny

Ogłoszono dnia: 2011-07-28 18:30:51

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki po okazaniu wszystkich niezbędnych dokumentów.

Osoba kontaktowa

Izabela Szczęśniak

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Iławie
ul. Andersa 2a
14-200 Iława
pok. 214 (II piętro)/
poniedziałek - piątek od 7¹⁵ - 15¹⁵

Telefon kontaktowy

89 6490815

Adres e-mail

iszczesniak@gmina-ilawa.pl

Sposób załatwienia

1. złożenie druku „ Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”,
2. niezbędne dokumenty należy złożyć osobiście,
3.w zastępstwie osoby obowiązanej do wymeldowania się, czynności zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu stałego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu powalającego na ustalenie tożsamości,
4.wymeldowania z miejsca pobytu stałego osoby nie posiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Iławie
ul. Andersa 2a
14-200 Iława
pok. 214 (II piętro)

Wymagane Dokumenty

- wypełniony formularz „Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”,
- dowód osobisty, a uzasadnionych wypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie

Czas realizacji

Bez zbędnej zwłoki

Opłaty

Bez opłat,

Uwagi

1. wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie,
2. wymeldowania z pobytu stałego osoby zmarłej dokonuje z urzędu właściwy organ gminy na podstawie odpisu skróconego aktu zgonu, przesłanego przez urząd stanu cywilnego.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993z późn. zm.),
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1475).
« powrót do poprzedniej strony