ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁYDrukuj informacjęSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

Szczegóły informacji

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Społeczno-Organizacyjny

Ogłoszono dnia: 2011-07-28 18:30:49

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów

Osoba kontaktowa

Izabela Szczęśniak

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy w Iławie
ul. Andersa 2a
14-200 Iława
pok. 214 (II piętro)
poniedziałek - piątek od 7¹⁵ - 15¹⁵

Telefon kontaktowy

89 6490815

Adres e-mail

iszczesniak@gmina-ilawa.pl

Sposób załatwienia

Osoba dopełniająca obowiązku zameldowania na pobyt stały otrzymuje potwierdzenie zameldowania, ważne przez okres 2 miesięcy od dnia wystawienia

Miejsce odbioru

Urząd Gminy w Iławie
ul. Andersa 2a
14-200 Iława
pok. 214 (II piętro)

Wymagane Dokumenty

1. wypełniony i podpisany formularz „Zgłoszenie pobytu stałego”,
2. potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu (do wglądu dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu /umowa cywilno – prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu, akt notarialny lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu/),
3. dowód osobisty, a uzasadnionych wypadkach inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości,
4. osoby niepełnoletnie nie posiadające dokumentu stwierdzającego tożsamość przedstawiają odpis skrócony aktu urodzenia.

Czas realizacji

Bez zbędnej zwłoki

Opłaty

Bez opłat

Uwagi

1.osoba, która przebywa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązana
zameldować się w miejscu pobytu stałego najpóźniej w 30 dniu, licząc od dnia przybycia,
2.zameldowania w miejscu pobytu stałego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu powalającego na ustalenie tożsamości.
3.zameldowania na pobyt stały osoby nie posiadającej pełnej zdolności do czynności prawnych dokonuje jej przedstawiciel ustawowy lub inna osoba sprawująca faktyczną opiekę.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993z późn. zm.),
2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1475).

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony