ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 6/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 6/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownika Placówki Wsparcia Dziennego Gminy Iława z siedzibą w Iławie (umowa o pracę ½ etatu)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: Placówka Wsparcia Dziennego Gminy Iława z siedzibą w Iławie

Data udostępnienia: 2024-07-29

Ogłoszono dnia: 2024-07-29

Termin składania dokumentów: 2024-08-09 15:15:00

Nr ogłoszenia: 6/2024

Id ogłoszenia: SO.210.1.6.2024

Zlecający: Urząd Gminy w Iławie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe (pedagogika; pedagogika specjalna; psychologia; socjologia; praca socjalna; nauki  rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą);
  2. 5-letni staż pracy;
  3. znajomość przepisów prawa samorządowego i ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
  4. posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  6. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określnym stanowisku
  8. nieposzlakowana opinia;
  9. brak pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest i nie była zawieszona ani ograniczona;
  10. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
  11. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność pracy w zespole,
  2. odpowiedzialność,
  3. umiejętność organizowania stanowiska pracy,
  4. doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą,
  5. samodzielność,
  6. kreatywność,
  7. umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania MS Office;
  8. prawo jazdy kat. B;

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. kierowanie działalnością Placówki i filiami oraz reprezentowanie jej na zewnątrz;
  2. systematyczne wizytacje zajęć grupowych i indywidualnych zgodnie z potrzebami i harmonogramem oraz ocena realizacji zadań;
  3. odpowiedzialność za powierzony majątek;
  4. dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Placówki Wsparcia;
  5. dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących uczestników, znajdujących się w placówce oraz ich rodzin;
  6. składanie Radzie Gminy corocznych sprawozdań z działalności Placówki Wsparcia oraz przedstawianie potrzeb;
  7. nadzór nad sprawozdawczością merytoryczną w zakresie realizowanej działalności oraz nad sprawozdawczością finansową;
  8. opracowanie projektu budżetu Placówki Wsparcia Dziennego oraz przygotowywanie informacji o przebiegu jego wykonania;
  9. inspirowanie działań instytucji, organizacji społecznych, osób prawnych i fizycznych w sprawach dotyczących rozwoju form i zakresu działalności Placówki oraz współdziałanie i koordynowanie tych działań na terenie gminy;
  10. realizacja całokształtu zadań z zakresu Kodeksu pracy w odniesieniu do personelu Placówki Wsparcia Dziennego;
  11. przygotowanie i realizacja Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
  2. oświetlenie stanowiska pracy światłem dziennym i sztucznym;
  3. praca w budynku Urzędu Gminy: ul. gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława;
  4. praca w terenie;
  5. wymiar czasu pracy – 1/2 etatu;
  6. godziny pracy do ustalenia, w godzinach pracy Urzędu od 715 do 1515.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem (druk dostępny na stronie https://bip.gmina-ilawa.pl/);
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie;
  5. kserokopia świadectw pracy;
  6. zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
  7. oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
    1. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    3. o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określnym stanowisku;
    4. o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
    5. o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz, że władza rodzicielska nie jest i nie była zawieszona ani ograniczona;
    6. o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze;
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (jednolity tekst: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (jednolity tekst: Dz. U. z 2022 r. poz.530 z późn. zm.).”
      9. w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-08-09 15:15:00
b. Sposób:
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Iława przy ul. gen. Wł. Andersa 2A (parter budynku), bądź pocztą na adres: Urząd Gminy Iława, ul. gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława, z dopiskiem: „Nabór na Kierownika Placówki Wsparcia Dziennego Gminy Iława”.
  2. OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 9 sierpnia 2024 r. (liczy się data wpływu do Urzędu)
  3. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niezłożenie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem wymogów formalnych.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Iławie, ul. gen. Wł. Andersa 2A, stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku – budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (wyposażony w windę);

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Planowane zatrudnienie od 1 września 2024 r.
  2. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu tego postępowania.
  3. Informacje związane z przedmiotowym naborem, w tym ewentualnych etapach rekrutacji będą umieszczane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej bip.gmina-ilawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w Urzędzie Gminy Iława przy ul. gen. Wł. Andersa 2A (II piętro) przez okres co najmniej 3 miesięcy.
  4. Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
  1. dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
  2. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.
 
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 649 08 14

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
 
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. „RODO”) zgodnie z art. 13 ust.1 i 2, informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy w Iławie i o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
  1. Administratorem danych osobowych w Urzędzie Gminy w Iławie jest Wójt Gminy Iława
    z siedzibą w Iławie, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2a, tel. 89 649 08 00, email: gmina@gmina-ilawa.pl,
  2. Wójt Gminy Iława wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Paulina Więckiel e-mail: paulina.wieckiel@gptogatus.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań i obowiązków w szczególności w toku postępowań, wynikających z przepisów prawa,
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa,
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt. 3, nie krócej jednak niż przez okres wskazany w przepisach wykonawczych do ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w określonych przypadkach zbierane są dodatkowe dane osobowe (np. numery telefonu, adresy poczty elektronicznej e-mail) w celu ułatwienia kontaktu petenta z urzędem i wówczas wymagana jest pisemna zgoda petenta,
  7. W ramach postępowań prowadzonych na podstawie Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania,
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  9. Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu), polegającego na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności: do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, stanu zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się,
  10. Administrator nie będzie przetwarzać danych osobowych w innym celu niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane na podstawie przepisów prawa,
  11. Pani/Pana dane mogą być przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej w związku z umowami międzynarodowymi i zadaniami wynikającymi z ustaw krajowych.
« powrót do poprzedniej strony