Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. budownictwa i utrzymania mienia komunalnego w Referacie Techniczno-Inwestycyjnym

Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Techniczno-Inwestycyjny

Data udostępnienia: 2024-07-23

Ogłoszono dnia: 2024-07-23

Termin składania dokumentów: 2024-08-06 15:15:00

Nr ogłoszenia: 5/2024

Id ogłoszenia: SO.210.1.5.2024

Zlecający: Urząd Gminy w Iławie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe (preferowane budownictwo)
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych);
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określnym stanowisku;
  6. nieposzlakowana opinia;
  7. znajomość problematyki samorządowej;
  8. znajomość zagadnień z zakresu budownictwa i spraw komunalnych,
  9. prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania MS Office;
  2. uprawnienia ogólnobudowlane;
  3. umiejętność pracy w zespole;
  4. odpowiedzialność;
  5. umiejętność organizowania stanowiska pracy;
  6. samodzielność;
  7. kreatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie i koordynowanie prac dotyczących przygotowania dokumentacji technicznej dotyczącej projektowanych inwestycji, w tym ścisłe współdziałanie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych i innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie projektowanych inwestycji, planowanych do realizacji ze środków unii europejskiej.
  2. Prowadzenie spraw z zakresu prawa budowlanego, w tym w szczególności nadzór nad realizacją zleconych projektów i opracowań dokumentacji budowlanych oraz kontrola wykonanych dokumentacji pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami oraz umową.
  3. Koordynowanie prac związanych z remontami, modernizacją, utrzymaniem obiektów budowlanych i urządzeń komunalnych stanowiących mienie gminne.
  4. Planowanie i realizacja zadań z zakresu eksploatacji, napraw i remontów mienia komunalnego.
  5. Prowadzenie spraw w zakresie remontów i utrzymania lokali mieszkalnych gminy.
  6. Prowadzenie i kontrola procedur formalno-prawnych dotyczących utrzymania obiektów budowlanych stanowiących mienie komunalne.
  7. Organizowanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych Gminy oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji.
  8. Prowadzenie spraw związanych z rozpoczęciem procesu inwestycyjnego i realizacją inwestycji, w tym między innymi:
            a. przygotowanie dokumentacji technicznej (lub dokumentacji uproszczonej), kosztorysu,
            b. opracowywanie opisów do SWZ,
            c. współudział w przygotowaniu przetargu lub przeprowadzenie postępowania zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości do 30 tys. euro,
            d. przekazanie terenu wykonawcy,
            e. nadzór nad realizacją inwestycji,
            f.odbiór i rozliczenie inwestycji;
      9. Pomoc techniczna i organizacyjna przy przygotowaniu i realizacji  innych inwestycji realizowanych ze środków budżetowych i pozabudżetowych przez gminne jednostki organizacyjne.
      10. Koordynowanie działań zapewniających prawidłową ocenę i zatwierdzanie projektów technicznych (konsultacje, spotkania, analizy, itp.).
      11.Uczestnictwo przy odbiorach inwestycji, egzekwowanie roszczeń z tytułu rękojmi, gwarancji itp., oraz uczestnictwo przy przeglądach gwarancyjnych rocznych i końcowych.
      12. Wykonywanie czynności związanych z funkcją inwestora bezpośredniego i nadzorowanie inwestorów zastępczych w zakresie realizacji gminnych inwestycji komunalnych.
      13.Przygotowywanie dokumentacji technicznych inwestycji i remontów.
      14.Prowadzenie spraw w zakresie ulg inwestycyjnych w podatku rolnym. 
      15. Przygotowanie wniosków do projektu budżetu, dotyczących inwestycji i remontów, od strony rzeczowo - technicznej i finansowej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;
  2. praca w terenie;
  3. wymiar czasu pracy – pełny etat;
  4. godziny pracy od 715 – 1515;

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV);
  2. list motywacyjny;
  3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem (druk dostępny na stronie https://bip.gmina-ilawa.pl/);
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie;
  5. kserokopia świadectw pracy;
  6. zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
  7. oświadczenia kandydata podpisane własnoręcznie:
    1. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    3. oświadczenie o stanie zdrowia;
    4. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze;
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (jednolity tekst: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (jednolity tekst: Dz. U. z 2022 r. poz.530 z późn. zm.).”
       9. w przypadku osoby niepełnosprawnej kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-08-06 15:15:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Iława przy ul. gen. Wł. Andersa 2A (parter budynku), bądź pocztą na adres: Urząd Gminy Iława, ul. gen. Wł. Andersa 2A, 14-200 Iława, z dopiskiem: Nabór na stanowisko Podinspektora ds. budownictwa i utrzymania mienia komunalnego”.
 
OFERTY NALEŻY ZŁOŻYĆ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO DNIA 6 sierpnia 2024 r. (liczy się data wpływu do Urzędu)
 
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu nie wezmą udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niezłożenie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem wymogów formalnych.
c. Miejsce:
Urząd Gminy w Iławie, ul. gen. Wł. Andersa 2A, stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku – budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych (wyposażony w windę);

VII. Informacje dodatkowe:

W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu tego postępowania.
Informacje związane z przedmiotowym naborem, w tym ewentualnych etapach rekrutacji będą umieszczane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej bip.gmina-ilawa.pl oraz na tablicy ogłoszeń, znajdującej się w Urzędzie Gminy Iława przy ul. gen. Wł. Andersa 2A (II piętro) przez okres co najmniej 3 miesięcy.
  1. Postępowanie z dokumentami aplikacyjnymi:
  1. dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku przeprowadzonego naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych,
  2. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą przechowywane w Urzędzie przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie w przypadku ich nieodebrania, po upływie tego okresu będą komisyjnie zniszczone.
 
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 89 649 08 14

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
 
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. „RODO”) zgodnie z art. 13 ust.1 i 2, informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy w Iławie i o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
  1. Administratorem danych osobowych w Urzędzie Gminy w Iławie jest Wójt Gminy Iława
    z siedzibą w Iławie, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2a, tel. 89 649 08 00, email: gmina@gmina-ilawa.pl,
  2. Wójt Gminy Iława wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Paulina Więckiel e-mail: paulina.wieckiel@gptogatus.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań i obowiązków w szczególności w toku postępowań, wynikających z przepisów prawa,
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa,
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt. 3, nie krócej jednak niż przez okres wskazany w przepisach wykonawczych do ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, w określonych przypadkach zbierane są dodatkowe dane osobowe (np. numery telefonu, adresy poczty elektronicznej e-mail) w celu ułatwienia kontaktu petenta z urzędem i wówczas wymagana jest pisemna zgoda petenta,
  7. W ramach postępowań prowadzonych na podstawie Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania,
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  9. Pani/Pana dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu), polegającego na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności: do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, stanu zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się,
  10. Administrator nie będzie przetwarzać danych osobowych w innym celu niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane na podstawie przepisów prawa,
  11. Pani/Pana dane mogą być przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej w związku z umowami międzynarodowymi i zadaniami wynikającymi z ustaw krajowych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-07-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Czarnowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-07-23 16:07:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-07-23 16:26:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-07-23 16:26:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
275 raz(y)