Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. zamówień publicznych, koordynacji inwestycji infrastrukturalnych oraz rozliczania pozabudżetowych środków finansowych.
Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Rozwoju Lokalnego i Promocji
Data udostępnienia: 2017-09-01
Ogłoszono dnia: 2017-09-01 przez Aleksandra Pesta
Termin składania dokumentów: 2017-09-11 15:00:00
Nr ogłoszenia: SO.210.24.2017
Zlecający: Gmina Iława
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- 3-letni staż pracy (preferowany staż pracy w administracji publicznej),
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość procedur związanych z pozyskiwaniem środków unijnych.
- umiejętność przygotowania i rozliczania wniosków pomocowych,
- znajomość problematyki samorządowej,
- umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi – środowisko Windows XP, Word, Excel,
- umiejętność organizacji pracy, terminowość, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, ciągłe samodoskonalenie.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
- pozyskiwaniem i wykorzystaniem środków pomocowych,
- przygotowywanie i rozliczanie projektów w ramach funduszy strukturalnych i innych,
- koordynacja realizacji inwestycji infrastrukturalnych, realizowanych ze środków pomocowych,
- uczestnictwo przy odbiorach inwestycji oraz egzekwowanie ewentualnych roszczeń z tytułu rękojmi, gwarancji itp..
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys (CV),
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
- posiadane referencje,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-09-11 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Iławie, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 7.15-15.15, pocztą elektroniczną na adres: gmina@gmina-ilawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych, koordynacji inwestycji infrastrukturalnych oraz rozliczania pozabudżetowych środków finansowych” w terminie do dnia 11 września 2017 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Iława, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-ilawa.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. pracownikach samorządowych¹’ (Jednolity tekst: Dz. U. z 2016 r., poz. 902)”.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aleksandra Pesta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksandra Pesta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-09-01 12:38:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-09-01 12:39:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-17 17:28:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3645 raz(y) |