ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o Urzędzie Gminy Iława w języku łatwym do czytania - etr (easy to read)

Informacja ogłoszona dnia 2022-02-17 11:42:39 przez Paweł Zernow, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o Urzędzie Gminy Iława w języku łatwym do czytania - etr (easy to read)
 
Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia:  głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK
 
 
Urząd Gminy w Iławie, znajduje się w budynku przy ul. Gen. Wł. Andersa 2A w Iławie.
 
Zdjęcie przedstawia wejście do budynku Urzędu Gminy w Iławie
Zdjęcie przedstawia wejście do budynku Urzędu Gminy w Iławie
 
Budynek ma jedno wejścia od strony parkingu.
Urzędem kieruje Wójt Krzysztof Harmaciński.
Wójtowi w pracy pomagają Zastępca Wójta, Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy oraz pracownicy referatów.
 
Czym zajmuje się Urząd?
 
Urząd wykonuje różne zadania, między innymi takie jak:
  • wydawanie dowodów osobistych,
  • prowadzenie ewidencji ludności,
  • bezpieczeństwo i ochrona przed pożarami,
  • rolnictwo,
  • zarządzanie w trudnych sytuacjach, na przykład w czasie powodzi lub suszy,
  • ustalanie opłat lokalnych i podatków,
  • planowanie przestrzeni w gminie,
  • remonty oraz budowa nowych potrzebnych budynków,
  • budowa i naprawa dróg gminnych,
  • ochrona środowiska i przyrody,
  • utrzymanie czystości i gospodarka odpadami,
  • współpraca  z organizacjami nie działającymi dla zysku,
  • współdziałanie przy wyborach organów państwa, wyborach sołtysów i rad sołeckich.
Kontakt z pracownikami urzędu:
Godziny pracy urzędu:
  • od poniedziałku do piątku od 7:15 do 15:15.
Możesz do nas zadzwonić na podany numer: 89 6490800.
 
Możesz też wysłać e-mail na adres: 
 
Żeby załatwić sprawy w urzędzie możesz:
  1. Napisać pismo i wysłać je na adres: Urząd Gminy w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława.
  2. Przynieść pismo do urzędu i zostawić w biurze podawczym w pok. nr 222. Biuro podawcze to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty.
  3. Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: /gilawa/SkrytkaESP
ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej.
Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.
 
Biura Urzędu Gminy znajdują się na parterze po lewej stronie oraz na drugim piętrze.
 
W budynku znajduje się winda, którą można dojechać na każde piętro.
 
Przed budynkiem urzędu znajduje się duży parking, ze specjalnie wydzielonymi miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych.
  
 Zapraszamy! Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-02-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Zernow
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-02-17 11:39:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Zernow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-02-17 11:42:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Zernow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-14 13:20:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
562 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony