ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SO.210.6.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: SO.210.6.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. dowodów osobistych

Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Referat Społeczno-Organizacyjny

Data udostępnienia: 2015-08-17

Ogłoszono dnia: 2015-08-17 przez Aleksandra Pesta

Termin składania dokumentów: 2015-08-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: SO.210.6.2015

Zlecający: Gmina Iława

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) 3–letni staż pracy,
c) znajomość przepisów prawa samorządowego,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) posiadanie obywatelstwa polskiego,
f) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
g) nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) umiejętność organizowania stanowiska pracy,
c) biegła znajomość obsługi komputera,
d) dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
e) odpowiedzialność i obowiązkowość,
f) samodzielność,
g) kreatywność,
h) komunikatywność,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy.
2. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość:
a) przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentów tożsamości,
b) opracowywanie przyjętych wniosków,
c) wydawanie dowodów osobistych,
d) przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego,
e) kasowanie i protokólarne niszczenie dokumentów tożsamości podlegających
likwidacji.
3. Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie decyzji w sprawach
wydania dowodów osobistych.
4. Prowadzenie rejestru numerowego oraz zbioru dokumentów ( kopert osobowych).
5. Udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej
z dowodami osobistymi.
6. Występowanie do MSW w razie konieczności anulowania numeru PESEL.
7. Przekazywanie do Urzędu Wojewódzkiego danych statystycznych.

V. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-08-28 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława,
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 7.15 - 15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na Inspektora w Referacie SO” w terminie do dnia 28 sierpnia 2015 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni
indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
c. Miejsce:
Urzędu Gminy Iława,
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://test.systemdobip.pl/ilawa_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych
(Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. pracownikach
samorządowych¹’ (Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1202)”.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Aleksandra Pesta
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-08-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Pesta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-08-17 17:01:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Grzegorz Stramski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-08-17 17:01:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Grzegorz Stramski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-09-08 19:11:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5493 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony