Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SO.210.6.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: SO.210.6.2015Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. dowodów osobistych
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Społeczno-Organizacyjny
Data udostępnienia: 2015-08-17
Ogłoszono dnia: 2015-08-17 przez Aleksandra Pesta
Termin składania dokumentów: 2015-08-28 00:00:00
Nr ogłoszenia: SO.210.6.2015
Zlecający: Gmina Iława
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) 3–letni staż pracy,
c) znajomość przepisów prawa samorządowego,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) posiadanie obywatelstwa polskiego,
f) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
g) nieposzlakowana opinia
b) 3–letni staż pracy,
c) znajomość przepisów prawa samorządowego,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) posiadanie obywatelstwa polskiego,
f) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
g) nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) umiejętność organizowania stanowiska pracy,
c) biegła znajomość obsługi komputera,
d) dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
e) odpowiedzialność i obowiązkowość,
f) samodzielność,
g) kreatywność,
h) komunikatywność,
b) umiejętność organizowania stanowiska pracy,
c) biegła znajomość obsługi komputera,
d) dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków,
e) odpowiedzialność i obowiązkowość,
f) samodzielność,
g) kreatywność,
h) komunikatywność,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu Gminy.
2. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość:
a) przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentów tożsamości,
b) opracowywanie przyjętych wniosków,
c) wydawanie dowodów osobistych,
d) przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego,
e) kasowanie i protokólarne niszczenie dokumentów tożsamości podlegających
likwidacji.
3. Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie decyzji w sprawach
wydania dowodów osobistych.
4. Prowadzenie rejestru numerowego oraz zbioru dokumentów ( kopert osobowych).
5. Udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej
z dowodami osobistymi.
6. Występowanie do MSW w razie konieczności anulowania numeru PESEL.
7. Przekazywanie do Urzędu Wojewódzkiego danych statystycznych.
2. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość:
a) przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentów tożsamości,
b) opracowywanie przyjętych wniosków,
c) wydawanie dowodów osobistych,
d) przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego,
e) kasowanie i protokólarne niszczenie dokumentów tożsamości podlegających
likwidacji.
3. Prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowanie decyzji w sprawach
wydania dowodów osobistych.
4. Prowadzenie rejestru numerowego oraz zbioru dokumentów ( kopert osobowych).
5. Udostępnianie danych z rejestru dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej
z dowodami osobistymi.
6. Występowanie do MSW w razie konieczności anulowania numeru PESEL.
7. Przekazywanie do Urzędu Wojewódzkiego danych statystycznych.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-08-28 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława,
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 7.15 - 15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na Inspektora w Referacie SO” w terminie do dnia 28 sierpnia 2015 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni
indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 7.15 - 15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na Inspektora w Referacie SO” w terminie do dnia 28 sierpnia 2015 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni
indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
c. Miejsce:
Urzędu Gminy Iława,
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A
14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://test.systemdobip.pl/ilawa_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych
(Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. pracownikach
samorządowych¹’ (Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1202)”.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych
(Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. pracownikach
samorządowych¹’ (Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1202)”.