Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: So.210.2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: So.210.2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektora ds. planowania przestrzennego w Referacie Rozwoju Lokalnego i Promocji
Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Rozwoju Lokalnego i Promocji
Data udostępnienia: 2013-11-27
Ogłoszono dnia: 2013-11-27 przez Aleksandra Pesta
Termin składania dokumentów: 2013-12-09 00:00:00
Nr ogłoszenia: So.210.2013
Zlecający: Urząd Gminy w Iławie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: planowanie przestrzenne, budownictwo, geodezja),
b) 3-letni staż pracy (preferowany staż pracy w administracji publicznej),
c) znajomość przepisów prawa administracyjnego, tym w szczególności: zagadnień planowania przestrzennego, prawa budowlanego i geodezji,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) posiadanie obywatelstwa polskiego,
f) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
g) nieposzlakowana opinia.
b) 3-letni staż pracy (preferowany staż pracy w administracji publicznej),
c) znajomość przepisów prawa administracyjnego, tym w szczególności: zagadnień planowania przestrzennego, prawa budowlanego i geodezji,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) posiadanie obywatelstwa polskiego,
f) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
g) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) odpowiedzialność,
c) umiejętność organizowania stanowiska pracy,
d) samodzielność,
e) kreatywność,
f) komunikatywność,
g) prawo jazdy kat. B
b) odpowiedzialność,
c) umiejętność organizowania stanowiska pracy,
d) samodzielność,
e) kreatywność,
f) komunikatywność,
g) prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie całokształtu spraw związanych z opracowywaniem projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz projektów jego zmiany,
b) prowadzenie całokształtu spraw związanych z opracowywaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; nadzór nad ich realizacją,
c) przygotowywanie informacji, prognoz i ocen dotyczących zagospodarowania przestrzennego oraz analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
d) wydawanie opinii i zaświadczeń o funkcji nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
e) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
f) przygotowywanie projektów postanowień dotyczących zatwierdzenia wstępnych podziałów nieruchomości, w zakresie zgodności z planem miejscowym zagospodarowania przestrzennego,
g) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów, ewidencją budynków, nadawaniem numerów ewidencyjnych nieruchomościom,
h) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o podziale nieruchomości,
i) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat planistycznych,
j) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich,
k) prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków, pomników przyrody i stanowisk archeologicznych.
b) prowadzenie całokształtu spraw związanych z opracowywaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; nadzór nad ich realizacją,
c) przygotowywanie informacji, prognoz i ocen dotyczących zagospodarowania przestrzennego oraz analiza wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
d) wydawanie opinii i zaświadczeń o funkcji nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego,
e) wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
f) przygotowywanie projektów postanowień dotyczących zatwierdzenia wstępnych podziałów nieruchomości, w zakresie zgodności z planem miejscowym zagospodarowania przestrzennego,
g) prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i placów, ewidencją budynków, nadawaniem numerów ewidencyjnych nieruchomościom,
h) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o podziale nieruchomości,
i) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat planistycznych,
j) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat adiacenckich,
k) prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków, pomników przyrody i stanowisk archeologicznych.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie świadectw potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2013-12-09 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława,
14-200 Iława, ul.Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 8.00-15.15, pocztą elektroniczną na adres: gmina@gmina-ilawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie RLP” w terminie do dnia 9 grudnia 2013 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni
indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
14-200 Iława, ul.Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 8.00-15.15, pocztą elektroniczną na adres: gmina@gmina-ilawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie RLP” w terminie do dnia 9 grudnia 2013 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni
indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
c. Miejsce:
Urzęd Gminy Iława, 14-200 Iława, ul.Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat)
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://test.systemdobip.pl/ilawa_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Aleksandra Pesta |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-11-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksandra Pesta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-11-27 18:05:39 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Grzegorz Stramski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-11-27 18:08:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Grzegorz Stramski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-12-20 18:07:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5441 raz(y) |