ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. obsługi księgowej szkół w Referacie Edukacji

Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Edukacji

Data udostępnienia: 2023-04-28

Ogłoszono dnia: 2023-04-28

Termin składania dokumentów: 2023-05-12 00:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2023

Id ogłoszenia: SO.210.12.2023

Zlecający: Urząd Gminy w Iławie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe (administracyjne, ekonomiczne),
2) 3 - letnie doświadczenie,
3) znajomość przepisów z zakresu:
   a) ustawy o finansach publicznych,
   b) ustawy o rachunkowości,
   c) ustawy Prawo oświatowe,
   d) ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
   e) ustawy Karta Nauczyciela
4) posiadanie obywatelstwa polskiego,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu ustawy o systemie oświaty,
2) znajomość zasad klasyfikacji budżetowej oraz sprawozdawczości budżetowej,
3) umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi – środowisko Windows XP, Word, Excel,
4) umiejętność organizacji pracy, terminowość, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, ciągłe samodoskonalenie.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Prowadzenie rachunkowości jednostek oświatowych, zgodnie z obowiązującymi mprzepisami prawa, w szczególności:
  - sprawdzenie pod względem formalnym, rachunkowym oraz zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych
  - dokonanie wstępnej kontroli zgodności operacji z planem finansowym,
  - opłacanie zobowiązań w odpowiednim terminie oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w porozumieniu z dyrektorami szkół,
  - dekretacja i rozliczanie dokumentów księgowych: raporty kasowe, wyciągi, listy płac, zaliczki itp.
2) Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i innych sprawozdań, jeśli przepisy nakładają na jednostkę obowiązek ich sporządzania.
3) Przygotowywanie informacji finansowych do SIO (z podziałem na obsługiwane jednostki).
4) Współdziałanie z dyrektorami obsługiwanych szkół w przygotowaniu projektów planów finansowych oraz ostatecznych planów finansowych jednostek.
5) Współdziałanie z dyrektorami obsługiwanych szkół w przygotowaniu zmian planów finansowych jednostek i przekazywanie ich Skarbnikowi Gminy w celu wprowadzenia zmian do systemu.
6) Współdziałanie z dyrektorami obsługiwanych szkół w procesie składania zapotrzebowania na środki pieniężne dla poszczególnych jednostek.
7) Obsługa rachunków bankowych w programie bankowym z podziałem na poszczególne jednostki.
8) Kontrola realizacji zawartych przez jednostki oświatowe umów oraz współpraca z kontrahentami i przygotowywanie potwierdzeń sald.
9) Sporządzanie rejestru sprzedaży Vat i deklaracji cząstkowych Vat w poszczególnych jednostkach.
10) Współpraca z dyrektorami obsługiwanych szkół w zakresie wydatkowania środków budżetowych.
11) Ewidencja środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, zbiorów bibliotecznych oraz naliczanie amortyzacji i rozliczanie inwentaryzacji.
12) Opłacanie zobowiązań obsługiwanych szkół związanych z korzystaniem ze środowiska.
13) Sporządzanie analiz finansowych dla dyrektorów oraz dla Skarbnika Gminy.

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
9) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-05-12 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać pocztą na adres Urzędu, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pocztą elektroniczną na adres: gmina@gmina-ilawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Edukacji” w terminie do dnia 12 maja 2023 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ilawa-ug.bip-wm.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn.. zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. pracownikach samorządowych¹’ (Jednolity tekst: Dz. U. z 2022 r., poz.530)”

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Pesta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-28 15:05:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Zernow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-28 15:06:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Zernow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-24 09:04:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2542 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony