Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. obsługi księgowej szkół w Referacie Edukacji
Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Edukacji
Data udostępnienia: 2023-04-28
Ogłoszono dnia: 2023-04-28
Termin składania dokumentów: 2023-05-12 00:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2023
Id ogłoszenia: SO.210.12.2023
Zlecający: Urząd Gminy w Iławie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe (administracyjne, ekonomiczne),
2) 3 - letnie doświadczenie,
3) znajomość przepisów z zakresu:
a) ustawy o finansach publicznych,
b) ustawy o rachunkowości,
c) ustawy Prawo oświatowe,
d) ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
e) ustawy Karta Nauczyciela
4) posiadanie obywatelstwa polskiego,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu ustawy o systemie oświaty,
2) znajomość zasad klasyfikacji budżetowej oraz sprawozdawczości budżetowej,
3) umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi – środowisko Windows XP, Word, Excel,
4) umiejętność organizacji pracy, terminowość, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, ciągłe samodoskonalenie.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie rachunkowości jednostek oświatowych, zgodnie z obowiązującymi mprzepisami prawa, w szczególności:
- sprawdzenie pod względem formalnym, rachunkowym oraz zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych
- dokonanie wstępnej kontroli zgodności operacji z planem finansowym,
- opłacanie zobowiązań w odpowiednim terminie oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w porozumieniu z dyrektorami szkół,
- dekretacja i rozliczanie dokumentów księgowych: raporty kasowe, wyciągi, listy płac, zaliczki itp.
2) Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i innych sprawozdań, jeśli przepisy nakładają na jednostkę obowiązek ich sporządzania.
3) Przygotowywanie informacji finansowych do SIO (z podziałem na obsługiwane jednostki).
4) Współdziałanie z dyrektorami obsługiwanych szkół w przygotowaniu projektów planów finansowych oraz ostatecznych planów finansowych jednostek.
5) Współdziałanie z dyrektorami obsługiwanych szkół w przygotowaniu zmian planów finansowych jednostek i przekazywanie ich Skarbnikowi Gminy w celu wprowadzenia zmian do systemu.
6) Współdziałanie z dyrektorami obsługiwanych szkół w procesie składania zapotrzebowania na środki pieniężne dla poszczególnych jednostek.
7) Obsługa rachunków bankowych w programie bankowym z podziałem na poszczególne jednostki.
8) Kontrola realizacji zawartych przez jednostki oświatowe umów oraz współpraca z kontrahentami i przygotowywanie potwierdzeń sald.
9) Sporządzanie rejestru sprzedaży Vat i deklaracji cząstkowych Vat w poszczególnych jednostkach.
10) Współpraca z dyrektorami obsługiwanych szkół w zakresie wydatkowania środków budżetowych.
11) Ewidencja środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, zbiorów bibliotecznych oraz naliczanie amortyzacji i rozliczanie inwentaryzacji.
12) Opłacanie zobowiązań obsługiwanych szkół związanych z korzystaniem ze środowiska.
13) Sporządzanie analiz finansowych dla dyrektorów oraz dla Skarbnika Gminy.
- sprawdzenie pod względem formalnym, rachunkowym oraz zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych
- dokonanie wstępnej kontroli zgodności operacji z planem finansowym,
- opłacanie zobowiązań w odpowiednim terminie oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi w porozumieniu z dyrektorami szkół,
- dekretacja i rozliczanie dokumentów księgowych: raporty kasowe, wyciągi, listy płac, zaliczki itp.
2) Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i innych sprawozdań, jeśli przepisy nakładają na jednostkę obowiązek ich sporządzania.
3) Przygotowywanie informacji finansowych do SIO (z podziałem na obsługiwane jednostki).
4) Współdziałanie z dyrektorami obsługiwanych szkół w przygotowaniu projektów planów finansowych oraz ostatecznych planów finansowych jednostek.
5) Współdziałanie z dyrektorami obsługiwanych szkół w przygotowaniu zmian planów finansowych jednostek i przekazywanie ich Skarbnikowi Gminy w celu wprowadzenia zmian do systemu.
6) Współdziałanie z dyrektorami obsługiwanych szkół w procesie składania zapotrzebowania na środki pieniężne dla poszczególnych jednostek.
7) Obsługa rachunków bankowych w programie bankowym z podziałem na poszczególne jednostki.
8) Kontrola realizacji zawartych przez jednostki oświatowe umów oraz współpraca z kontrahentami i przygotowywanie potwierdzeń sald.
9) Sporządzanie rejestru sprzedaży Vat i deklaracji cząstkowych Vat w poszczególnych jednostkach.
10) Współpraca z dyrektorami obsługiwanych szkół w zakresie wydatkowania środków budżetowych.
11) Ewidencja środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, zbiorów bibliotecznych oraz naliczanie amortyzacji i rozliczanie inwentaryzacji.
12) Opłacanie zobowiązań obsługiwanych szkół związanych z korzystaniem ze środowiska.
13) Sporządzanie analiz finansowych dla dyrektorów oraz dla Skarbnika Gminy.
V. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
9) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
2) list motywacyjny,
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o niekaralności,
8) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
9) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-05-12 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać pocztą na adres Urzędu, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pocztą elektroniczną na adres: gmina@gmina-ilawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Edukacji” w terminie do dnia 12 maja 2023 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ilawa-ug.bip-wm.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ilawa-ug.bip-wm.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 .
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn.. zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. pracownikach samorządowych¹’ (Jednolity tekst: Dz. U. z 2022 r., poz.530)”
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksandra Pesta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-28 15:05:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Zernow |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-28 15:06:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Zernow |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-24 09:04:41 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2542 raz(y) |