Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektora ds. budownictwa i utrzymania mienia komunalnego w Referacie Techniczno-Inwestycyjnym i Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Techniczno-Inwestycyjny i Zamówień Publicznych
Data udostępnienia: 2023-04-28
Ogłoszono dnia: 2023-04-28
Termin składania dokumentów: 2023-05-12 00:00:00
Nr ogłoszenia: 4/2023
Id ogłoszenia: SO.210.13.2023
Zlecający: Urząd Gminy w Iławie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe (preferowane wyższe techniczne),
b) 3-letni staż pracy,
c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) umiejętność obsługi komputera (WINDOWS, Microsoft Office, Nero,…..),
f) znajomość problematyki samorządowej,
g) znajomość zagadnień z zakresu budownictwa, drogownictwa i spraw komunalnych
b) 3-letni staż pracy,
c) posiadanie obywatelstwa polskiego,
d) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) umiejętność obsługi komputera (WINDOWS, Microsoft Office, Nero,…..),
f) znajomość problematyki samorządowej,
g) znajomość zagadnień z zakresu budownictwa, drogownictwa i spraw komunalnych
b. Wymagania dodatkowe:
a) uprawnienia ogólnobudowlane
b) umiejętność pracy w zespole,
c) odpowiedzialność,
d) umiejętność organizowania stanowiska pracy,
e) samodzielność,
f) kreatywność
b) umiejętność pracy w zespole,
c) odpowiedzialność,
d) umiejętność organizowania stanowiska pracy,
e) samodzielność,
f) kreatywność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie i koordynowanie prac dotyczących przygotowania dokumentacji technicznej dotyczącej projektowanych inwestycji, w tym ścisłe współdziałanie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych i innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie projektowanych inwestycji, planowanych do realizacji ze środków unii europejskiej.
2. Prowadzenie spraw z zakresu prawa budowlanego, w tym w szczególności nadzór nad realizacją zleconych projektów i opracowań dokumentacji budowlanych oraz kontrola wykonanych dokumentacji pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami oraz umową.
3. Koordynowanie prac związanych z remontami, modernizacją, utrzymaniem obiektów budowlanych i urządzeń komunalnych stanowiących mienie gminne.
4. Planowanie i realizacja zadań z zakresu eksploatacji, napraw i remontów mienia komunalnego.
5. Prowadzenie spraw w zakresie remontów i utrzymania lokali mieszkalnych gminy.
6. Prowadzenie i kontrola procedur formalno-prawnych dotyczących utrzymania obiektów budowlanych stanowiących mienie komunalne.
7. Organizowanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych Gminy oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji.
8. Prowadzenie spraw związanych z rozpoczęciem procesu inwestycyjnego i realizacją inwestycji, w tym między innymi:
a) przygotowanie dokumentacji technicznej (lub dokumentacji uproszczonej), kosztorysu,
b) opracowywanie SIWZ,
c) współudział w przygotowaniu przetargu lub przeprowadzenie postępowania zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000,00 zł,
d) przekazanie terenu wykonawcy,
e) nadzór nad realizacją inwestycji,
f) odbiór i rozliczenie inwestycji.
9. Pomoc techniczna i organizacyjna przy przygotowaniu i realizacji innych inwestycji realizowanych ze środków budżetowych i pozabudżetowych przez gminne jednostki organizacyjne.
10.Koordynowanie działań zapewniających prawidłową ocenę i zatwierdzanie projektów technicznych (konsultacje, spotkania, analizy, itp.).
11.Uczestnictwo przy odbiorach inwestycji oraz egzekwowanie roszczeń z tytułu rękojmi, gwarancji itp.
12.Wykonywanie czynności związanych z funkcją inwestora bezpośredniego i nadzorowanie inwestorów zastępczych w zakresie realizacji gminnych inwestycji komunalnych.
13.Przygotowywanie dokumentacji technicznych inwestycji i remontów.
14.Prowadzenie spraw w zakresie ulg inwestycyjnych w podatku rolnym.
15.Przygotowanie wniosków do projektu budżetu, dotyczących inwestycji i remontów, od strony rzeczowo - technicznej i finansowej.
2. Prowadzenie spraw z zakresu prawa budowlanego, w tym w szczególności nadzór nad realizacją zleconych projektów i opracowań dokumentacji budowlanych oraz kontrola wykonanych dokumentacji pod kątem zgodności z aktualnymi przepisami oraz umową.
3. Koordynowanie prac związanych z remontami, modernizacją, utrzymaniem obiektów budowlanych i urządzeń komunalnych stanowiących mienie gminne.
4. Planowanie i realizacja zadań z zakresu eksploatacji, napraw i remontów mienia komunalnego.
5. Prowadzenie spraw w zakresie remontów i utrzymania lokali mieszkalnych gminy.
6. Prowadzenie i kontrola procedur formalno-prawnych dotyczących utrzymania obiektów budowlanych stanowiących mienie komunalne.
7. Organizowanie kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych Gminy oraz prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji.
8. Prowadzenie spraw związanych z rozpoczęciem procesu inwestycyjnego i realizacją inwestycji, w tym między innymi:
a) przygotowanie dokumentacji technicznej (lub dokumentacji uproszczonej), kosztorysu,
b) opracowywanie SIWZ,
c) współudział w przygotowaniu przetargu lub przeprowadzenie postępowania zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 000,00 zł,
d) przekazanie terenu wykonawcy,
e) nadzór nad realizacją inwestycji,
f) odbiór i rozliczenie inwestycji.
9. Pomoc techniczna i organizacyjna przy przygotowaniu i realizacji innych inwestycji realizowanych ze środków budżetowych i pozabudżetowych przez gminne jednostki organizacyjne.
10.Koordynowanie działań zapewniających prawidłową ocenę i zatwierdzanie projektów technicznych (konsultacje, spotkania, analizy, itp.).
11.Uczestnictwo przy odbiorach inwestycji oraz egzekwowanie roszczeń z tytułu rękojmi, gwarancji itp.
12.Wykonywanie czynności związanych z funkcją inwestora bezpośredniego i nadzorowanie inwestorów zastępczych w zakresie realizacji gminnych inwestycji komunalnych.
13.Przygotowywanie dokumentacji technicznych inwestycji i remontów.
14.Prowadzenie spraw w zakresie ulg inwestycyjnych w podatku rolnym.
15.Przygotowanie wniosków do projektu budżetu, dotyczących inwestycji i remontów, od strony rzeczowo - technicznej i finansowej.
V. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
b) list motywacyjny,
c) kserokopie świadectw pracy,
d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
f) referencje,
g) oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
h) oświadczenie o niekaralności,
i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-05-12 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 8.00-15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na Inspektora ds. techniczno-inwestycyjnych w Referacie TIZ” w terminie do dnia 12 maja 2023 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ilawa-ug.bip-wm.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ilawa-ug.bip-wm.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. pracownikach samorządowych¹’ (Jednolity tekst: Dz. U. z 2022 r., poz.530)”.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Iławie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Aleksandra Pesta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-28 15:16:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Paweł Zernow |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-28 15:17:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Paweł Zernow |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-05-25 08:42:52 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2009 raz(y) |