ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Iławie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. obsługi kadrowej szkół w Urzędzie Gminy w Iławie

Miejsce pracy: 14-200 Iława ul. Gen. Wł. Andersa 2A

Wymiar etatu: Pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Edukacji

Data udostępnienia: 2023-08-18

Ogłoszono dnia: 2023-08-18

Termin składania dokumentów: 2023-08-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: 7/2023

Id ogłoszenia: SO.210.35.2023

Zlecający: Urząd Gminy w Iławie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) 3 - letnie doświadczenie,
3) znajomość przepisów z zakresu:
  a) ustawy o finansach publicznych,
  b) ustawy o rachunkowości,
  c) ustawy Prawo oświatowe,
  d) ustawy o finansowaniu zadań oświatowych,
  e) ustawy Karta Nauczyciela,
  f) ustawy Kodek pracy,
4) posiadanie obywatelstwa polskiego,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) nieposzlakowana opinia.
 
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów z zakresu ustawy o systemie oświaty,
2) znajomość zasad klasyfikacji budżetowej oraz sprawozdawczości budżetowej,
3) umiejętność biegłego posługiwania się narzędziami informatycznymi – środowisko Windows, Word, Excel,
4) umiejętność organizacji pracy, terminowość, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, ciągłe samodoskonalenie.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie akt osobowych pracowników ze wszystkich jednostek oświatowych Gminy Iława.   
  2. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników szkół oraz ewidencji urlopów wypoczynkowych, bezpłatnych, zdrowotnych, wychowawczych, macierzyńskich, itp.
  3. Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem wszystkich pracowników np. umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych.
  4. Określenie potrzeb dotyczących wynagrodzeń do planów finansowych wszystkich jednostek na rok budżetowy.
  5. Przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań statystycznych.
  6. Prowadzenie miesięcznych kart czasu pracy dla nauczycieli i obsługi poszczególnych jednostek.
  7. Prowadzenie ewidencji nauczycieli, administracji, obsługi i liczby uczniów w szkołach Gminy Iława.
  8. Obsługa programu SIO (upoważnienia, wprowadzanie danych dotyczących awansu zawodowego nauczycieli i innych wg potrzeb).
  9. Sprawdzanie pod względem merytorycznym arkuszy organizacji szkół oraz aneksów.
  10. Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanych z odznaczeniami, nagrodami oraz z postępowaniem egzaminacyjnym na stopień awansu zawodowego nauczycieli.
  11. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji wymaganej przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych (zgłoszenia, wyrejestrowania itp.).
  12. Przygotowywanie w porozumieniu z dyrektorami szkół danych dotyczących realizacji programów rządowych.
  13. Prowadzenie spraw wynikających z zakresu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, w tym przygotowanie akt do archiwum zakładowego.
  14. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Referatu Edukacji oraz czynności wynikających z konieczności zastępowania innej osoby z w/w Referatu.
  15. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, związanych z działalnością Urzędu Gminy lub wynikających z przepisów szczególnych.
 

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,
  6. oryginał kwestionariusza osobowego,
  7. oświadczenie o niekaralności,
  8. oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
  9. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-08-28 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać pocztą na adres Urzędu, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pocztą elektroniczną na adres: gmina@gmina-ilawa.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora w Referacie Edukacji” w terminie do dnia 28 sierpnia 2023 roku.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o terminie i miejscu tego postępowania.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ilawa-ug.bip-wm.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu.
Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 z późn. zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. pracownikach samorządowych¹’ (Jednolity tekst: Dz. U. z 2019 r., poz.1282 z późn.zm.)”.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Iławie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-08-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Aleksandra Pesta
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-08-18 11:45:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Zernow
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-08-18 11:46:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Zernow
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-08-31 12:52:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1435 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony